Consulta totes les notícies relacionades amb el 40è aniversari

L'Hospital culmina el 40è aniversari amb un sopar commemoratiu multitudinari, divertit i emotiu a l'Olímpic de Badalona
Es va celebrar dissabte al vespre al Palau Olímpic de Badalona i va comptar amb l’assistència de més de mig miler de persones, la gran majoria professionals de l’Hospital, i també amb diferents autoritats polítiques, sanitàries i socials del territori convidades.
Finalitzen les jornades divulgatives a Badalona del 40è aniversari
L'última sessió ha estat sobre fragilitat, a càrrec de Ramón Miralles, cap del servei de Geriatria de l’Hospital, que ha abordat diferents conceptes i aspectes bàsics d'aquesta condició de salut, a la bliblioteca de Llefià-Xavier Soto, de Badalona.
+
L’Hospital celebra una jornada sobre infeccions de transmissió sexual per a joves de Badalona pels seus 40 anys
La sessió es va celebrar al Badiu Jove i van acudir prop de 40 joves estudiants d'un centre de secundària de Badalona.
+
L’Emma Pérez, de la Unitat d'Atenció a la Ciutadania, fa ballar els professionals de l’Hospital amb una classe de zumba
L'activitat, organitzada en el marc del 40è aniversari, ha arreplegat prop de 30 professionals del centre en el vestíbul de consultes externes.
La Unitat d’Innovació repassa 5 anys de treball des de la seva fundació
La sala d’actes va acollir dimecres una jornada de celebració per repassar la història del programa d’innovació del centre, des del seu llançament a finals de l’any 2018 i fins a l’actualitat.
Èxit rotund de la jornada d’osteoporosi del 40è aniversari de l’Hospital
Prop de 80 persones van omplir ahir el gimnàs del Casal Cívic i Comunitari Nova Lloreda en motiu de la jornada d’osteoporosi organitzada com a acte de celebració del 40è aniversari. La reumatòloga de l'Hospital, Annika Nack, va ser l’encarregada de conduir la sessió en la qual es van abordar qüestions bàsiques i d’interès general sobre la malaltia.
+
Bernat Castany repassa les pràctiques filosòfiques clàssiques traslladades a l’actualitat en l’àmbit de la salut mental
La sala d’actes de l'Hospital acull una nova sessió del cicle de jornades científiques i divulgatives del 40è aniversari sobre filosofia i salut mental, a càrrec del professor Bernat Castany.
+
Es lliuren els premis del concurs de guarnits i de la Ruti League
La sala d'actes de l'Hospital acull l'acte de lliurament de premis del concurs de guarnits i de la Ruti League, dues activitats impulsades durant aquest any en motiu del 40è aniversari del centre.
+
Es presenten les imatges finalistes del concurs de fotos, que enguany ha tingut com a temàtica els 40 anys de l'Hospital
El divendres passat es van presentar a la sala d'actes les imatges finalistes i guanyadora del ja tradicional concurs de fotografies de l'Hospital, dirigit a professionals. Aquest any ha tingut com a temàtica els 40 anys del centre. El primer premi ha estat per a en Javier Raduá, de la Direcció Clínica de Pediatria
+
Professionals de l’Hospital parlen sobre obesitat i nutrició en motiu del 40è aniversari
Ahir l'Hospital va celebrar una nova sessió del cicle de jornades divulgatives a diferents espais de Badalona, una de les activitats commemoratives del 40è aniversari. En aquesta ocasió, el Servei d'Endocrinologia i Nutrició va ser l'encarregat, de la mà del doctor Federico Vázquez i de la dietista i nutricionista Mariona Martin, amb una intervenció sobre obesitat i nutrició
Los Potreros, campions de la primera edició de la Ruti League
Los Potreros, equip guanyador de la Ruti League, la lliga de futbol per a professionals del campus Can Ruti, disputada entre octubre i novembre d'aquest any, en motiu de la celebració del 40è aniversari.
El mural dels 40 anys ja llueix pintat amb les mans dels professionals
Desenes de professionals han deixat la seva empremta en el 40è aniversari gràcies a la confecció d’un mural col·lectiu que han pintat amb els palmells de les seves mans i els colors de l'aniversari.