El Germans Trias organitza un Clean Up Day pels voltants naturals de l'hospital

El proper diumenge 11 de juny l’Hospital Germans Trias organitza un Clean Up Day en el marc dels actes de celebració del 40è aniversari del centre. Es tracta d’una acció oberta a tot el públic en què l’objectiu principal és generar consciència col·lectiva sobre la importància en la prevenció de residus i la sensibilització envers aquest tema. L’activitat també vol incidir en la preservació i cura dels espais naturals de la ciutat de Badalona, i, en aquest cas concret, del Parc de la Serralada de Marina, entorn més pròxim al Germans Trias.

Així mateix, amb aquest Clean Up Day, l’Hospital commemora el Dia Mundial del Medi Ambient, que es celebra cada any el 5 de juny.

L'activitat tindrà inici a les 10h i finalitzarà a les 13h i comptarà amb una recollida selectiva de residus pels voltants de l'Hospital, incloent part del Parc de la Serralada de Marina, i la posterior separació d'aquests, tot acompanyat d'una breu sessió informativa final en què es parlarà sobre la prevenció de residus.

És obligatori per a tots als assistents omplir el formulari d’inscripcióLes inscripcions romandran obertes fins el proper diumenge 7 de juny.

En els pròxims dies es publicarà tota la informació sobre el funcionament de l’activitat, normativa i localitzacions concretes on es farà la neteja