Consulta totes les notícies relacionades amb el 40è aniversari

Javier Tejada acosta el món quàntic a la pràctica clínica i explora el futur immediat de la humanitat
Javier Tejada, físic i científic de magnetisme quàntic, i Catedràtic emèrit de la Facultat de Física de la Universitat de Barcelona, va protagonitzar ahir la tercera xerrada científica a l'Hospital en el marc dels actes de celebració del 40è aniversari.
Èxit de la I Ruta Gravel/BTT Can Ruti del 40è aniversari de l’Hospital
Prop d'una trentena de ciclistes, majoritàriament professionals de l'Hospital, van gaudir dissabte de la I Ruta Gravel/BTT Can Ruti celebrada com un dels actes del 40è aniversari. Els participants van poder escollir entre dues rutes de diferents, una de 19 km i una altra de 39km, les quals es van transcórrer pel Parc de la Serralada de Marina.
+
L’Hospital celebra el segon cicle de jornades divulgatives a Badalona del 40è aniversari
La jornada, celebrada al Casal Cívic i Comunitari de Sant Roc, ha estat conduïda per Mar Domingo, facultativa del Servei de Cardiologia, qui ha repassat els conceptes bàsics de la insuficiència cardíaca i ha resolt els dubtes del assistents
+
L'Hospital apropa el FILMETS Badalona Film Festival a pacients, professionals i usuaris del centre
Les persones hospitalitzades han pogut veure diferents sessions de curtmetratges durant la setmana del festival, enguany del 20 al 28 d'octubre. Divendres 27 la sala d’actes de l’Hospital ha esdevingut sala de cinema per tal que pacients, professionals i usuaris gaudissin d’una premiada selecció de curts
+
Una sessió repassa dues dècades d'Hemodinàmica a l'Hospital i ret homenatge a la figura de Fina Mauri
El cor va ser protagonista, divendres, d’una de les jornades científiques que, amb motiu del seu 40è aniversari, està celebrant l’Hospital Germans Trias. Va ser amb la sessió ‘Més de 20 anys treballant des del cor’, una cita que va servir de balanç i repàs de l’activitat que ha desenvolupat en aquest temps la Unitat d’Hemodinàmica del centre.
La Ruti League arrenca a Pomar amb els primers partits
Prop d'un centenar de professionals participen en aquest torneig emmarcat en els actes de commemoració del 40è aniversari de l'Hospital
Diversió i esport per celebrar el 40è aniversari de l’Hospital
L'activitat s'emmarca dins de les jornades esportives que l'Hospital celebrarà durant l'últim trimestre de l'any en motiu dels 40 anys del centre. La jornda va estar marcada per diversió, sortejos i premis que van fer que els professionals gaudissin d'una vetllada assolellada i plena d'esport.
+
Grans i petits juguen i aprenen en una multitudinària Jornada de Portes Obertes a l'Hospital
Més d'un miler d'assistents, professionals del centre acompanyats pels seus familiars, van gaudir d'espectacles, concerts, jocs, tallers i visites guiades a l'interior del centre
+
L'Hospital gaudeix descobrint els secrets de Mart sentint l'experiència de la missió Hypatia
Dues tripulants ho expliquen en un acte divulgatiu al centre, que també desvetlla resultats d'un estudi sobre sobre activitat i cicles del son realitzat pel Servei de Pneumologia. Amb aquesta joranda es va produir el tret de sortida de l'altre cicle de xerrades científiques que acollirà la sala d'actes de l'Hospital, entre setembre de 2023 i març de 2024, en motiu dels 40 anys.
+
Exitosa estrena del cicle d'actes i xerrades divulgatives sobre ciència i salut amb motiu del 40è aniversari
El passat diumenge 24 de setembre es va produir el tret de sortida del cilce de xerrades divulgatives que es faran durant la tardor i l'hivern en motiu del 40è aniversari de l'Hospital. El Mueu de Badalona va acollir una jornada de recerca sobre el cancer que en què es van tractar temes com què és i per què es produeix el càncer o per què és important fer-ne recerca. La cita va ser organitzada per Amics de Can Ruti.
+
L'Hospital Germans Trias estrena un cicle d'actes i xerrades divulgatives, que s'engega diumenge parlant de recerca en càncer al Museu de Badalona
En col·laboració amb l’Ajuntament de Badalona, el cicle tractarà temàtiques relacionades amb la ciència i la salut, i forma part dels actes organitzats amb motiu del 40è aniversari de l’Hospital. L’acte de diumenge al Museu està organitzat per Amics de Can Ruti i participaran investigadores de l’Institut de Recerca Germans Trias (IGTP) i de l’Institut Català d’Oncologia (ICO)
+
Diumenge 1 d’octubre, jornada lúdica i de portes obertes a l’Hospital per a professionals i familiars
Es tracta d'un dels actes principals per commemorar el 40è aniversari de l'Hospital. Hi haurà activitats infantils durant el matí, concerts a la tarda i visites a diferents espais del centre, entre d'altres.