Consulta totes les notícies relacionades amb el 40è aniversari

Recordem com va néixer l'Hospital Germans Trias
"Els badalonins encara no s'ho creuen: ja hi ha malalts a Can Ruti". D'aquesta forma començava el programa Comarques del circuit català de Televisió Espanyola el dia 14 d'abril de 1983, el dia que s'inaugurava l'Hospital Germans Trias i Pujol. La frase resumia les dificultats per què va passar el centre abans que s'obrís.
+
Professionals de l’Hospital participen de la travessa en mar obert del CN Badalona
L’Hospital Germans Trias i Pujol es suma a la 72ª edició de la travessia nedant Badalona que organitza el Club de Natació de Badalona, en motiu de la celebració dels 40 anys de l’hospital. Amb la participació de l'equip del centre, s'ha iniciat el cicle de jornades esportives de l’aniversari, que s’estendrà durant l’últim trimestre de l’any.
+
La jornada Clean Up Day recull prop d'un centenar de quilos de residus al voltant de l'Hospital Germans Trias
El passat diumenge 11 de juny l'Hospital Germans Trias va celebrar un Clean Up Day en el marc dels actes per commemorar el seu 40è aniversari. Prop d'una trentena de persones va participar a l'activitat on es van recollir gairebé 100 quilos de residus al voltant de l'hospital i a part dels espais naturals que l'envolten. Amb aquest Clean Up Day també es va commemorar el Dia Mundial del Media Ambient celebrat cada any el 5 de juny.
El Germans Trias organitza un Clean Up Day pels voltants naturals de l'hospital
El proper diumenge 11 de juny l'hospital organitza una neteja selectiva de residus pels espais naturals del voltant del centre en el marc dels actes programats per celebrar el 40è aniversari. És obligatòria la inscripció per a tots els assistents. El formulari ja està en actiu i romandrà obert fins el proper diumenge 4 de juny. Entra a la notícia per conèixer tots els detalls de l'activitat
+
Ja es pot consultar un gran recull de fotos de la Cursa Atlètica de la Sanitat Catalana
Publicades totes les fotografies de la 28ª edició de la tradicional Cursa Atlètica de la Sanitat Catalana, que enguany ha estat el tret de sortida del 40è aniversari del centre.
Ja està disponible el programa d'actes del 40è aniversari
A continuació podeu consultar totes les activitats programades per celebrar els 40 anys de l'hospital al llarg d'aquest 2023. El calendari compta amb activitats dirigides a tots els professionals del centre però també a tota la ciutadania.
+
L'Hospital Germans Trias engega el seu 40è aniversari amb una multitudinària Cursa Atlètica de la Sanitat Catalana
Uns 600 corredors, xifra rècord en 28 edicions de la cursa, han participat en aquest esdeveniment emblemàtic, que ha suposat el tret de sortida als actes per celebrar els 40 anys del centre
Col·labora en el 40è aniversari de l'hospital Germans Trias i Pujol
Ja està disponible el formulari de col·laboració amb el 40è aniversari de l'hospital. Consulta el qüestionari i tria de quina manera vols participar en l'organització de la celebració
Els orígens de Can Ruti
La primera constància documental de Can Ruti la trobem en un moment indeterminat de principis del segle XVIII amb el nom de mas Viver, família que l’habitava en aquell moment i que era present a Badalona des de mitjans del segle XVI. En aquest període indeterminat del segle XVIII, Pere Viver va vendre la masia i les terres del voltant a Joan Urrútia, ciutadà de Barcelona i probablement vinculat amb la família Urrútia provinent de Biscaia i fundadora del majorat d’Urrútia d’Avellaneda. A continuació ens endinsem en la història de Can Ruti a través dels Urrútia.
L’Hospital Germans Trias celebra 40 anys d’història
El 14 d’abril del 1983 l’Hospital Germans Trias i Pujol va obrir les seves portes sota el nom de Residència Sanitària Germans Trias, tot i que ràpidament va passar a ser coneguda popularment com a Hospital de Can Ruti. Al llarg d’aquests 40 anys s’ha consolidat com a centre sanitari de referència a l’àrea del Barcelonès Nord i al Maresme gràcies als seus professionals i a la incorporació de nous serveis i especialitats.